Voimaharjoittelun käsikirja

Monipuolisin suomalainen kirja voiman lajeista (maksimivoima, nopeusvoima ja kestovoima) sekä lihasmassaharjoittelusta ja voimaharjoittelun ohjelmoinnista. Kokonaistutkimusnäyttöön perustuva kirja, josta on hyötyä kaikkien urheilulajien fysiikkaharjoitteluun. Kirja on julkaistu tammikuussa 2019.

Kuntosaliharjoittelun ohjelmoinnin asiantuntijaksi

Ota haltuun maailman parhaaseen tutkimusnäyttöön perustuvat työkalut tuloksekkaiden voimaharjoitusohjelmien rakentamiseen 7 h verkkokoulutuksessa! Opi maksimi- ja lihasmassaharjoittelun kokonaistutkimusnäytön hyödyntäminen käytännössä tulosten maksimoimiseksi aloittelijoiden, keskikokeneiden ja kokeneiden kuntosaliharjoittelussa.

”Kuntosalilla voi joko käydä tai siellä voi tehdä kovia tuloksia!”

”Opi ohjelmoimaan harjoitteluohjelmia samalla laadulla, jolla esimerkiksi laadukkaimmin harjoittelevat KHL- ja NHL-pelaajat harjoittelevat!”

”Takaa asiakkaasi kehittyminen monipuolisella ja vaihteleville ohjelmointimalleilla! ”

Fysiikkavalmentaja ja Suomen johtava asiantuntija maksimivoiman, nopeusvoiman, kestovoiman ja lihasmassan kehittämiseen

Tuomas Rytkönen on voimailubiologi (LitM) ja Athletican fysiikkavalmentaja, joka on Suomen johtava asiantuntija maksimivoiman, nopeusvoiman, kestovoiman ja lihasmassan kehittämiseen.

Tuomas on luonut Trainer4You:n Voimavalmentaja-koulutuksen ja toimii koulutuksen pääkouluttajana. Tuomas on fysiikkavalmentanut kymmenien eri lajien urheilijoita, mm. NHL- ja KHL-jääkiekkoilijoita, maajoukkuekeihäänheittäjiä sekä kymmeniä voimailulajien SM-mitalisteja ja SE-urheilijoita.

Tuomas toimii myös keihäsmaajoukkueen voimaharjoittelun asiantuntijana. Tuomaksen oma urheilutausta löytyy voimailusta ja mieheltä löytyykin 6 Suomen mestaruutta ja 8 Suomen ennätystä leuanvedosta.

Tuomaksen kirjoittama Voimaharjoittelun käsikirja, joka kokoaa yhteen tähän astisen kokonaistutkimusnäytön voimanlajien kehittämisestä ja antaa tuhdin tietopaketin voimaharjoittelun ohjelmointiin, julkaistiin tammikuussa 2019.

Fysiikkavalmentaja ja Suomen johtava asiantuntija maksimivoiman, nopeusvoiman, kestovoiman ja lihasmassan kehittämiseen

Tuomas Rytkönen on voimailubiologi (LitM) ja Athletican fysiikkavalmentaja, joka on Suomen johtava asiantuntija maksimivoiman, nopeusvoiman, kestovoiman ja lihasmassan kehittämiseen.

Tuomas on luonut Trainer4You:n Voimavalmentaja-koulutuksen ja toimii koulutuksen pääkouluttajana. Tuomas on fysiikkavalmentanut kymmenien eri lajien urheilijoita, mm. NHL- ja KHL-jääkiekkoilijoita sekä voimailulajien SM-mitalisteja ja SE-urheilijoita.

Tuomas toimii myös keihäsmaajoukkueen voimaharjoittelun asiantuntijana. Tuomaksen oma urheilutausta löytyy voimailusta ja mieheltä löytyykin 6 Suomen mestaruutta ja 8 Suomen ennätystä leuanvedosta.

Tuomaksen kirjoittama Voimaharjoittelun käsikirja, joka kokoaa yhteen tähän astisen kokonaistutkimusnäytön voimanlajien kehittämisestä ja antaa tuhdin tietopaketin voimaharjoittelun ohjelmointiin, julkaistaan tammikuussa 2019.

Yhteistyössä

Facebook

Julkaistu 05.07.19

Atleettinen Partasuu

Tämänhetkinen oma harrastus. Fysioterapeuttinen kuntoutusbodaus. Elopainoa 107,6 kg. Rintakehän ympärys 121 cm. Reiden ympärys 71 cm. Olkavarren ympärys 46 cm. Pituutta 180 cm. Ympärysmitat kuntoutusjumppapumpissa. Alkaa käydä mielenkiintoiseksi, että mitä lihaskasvulle tapahtuu aikanaan, kun pääsee treenaamaan kovaa. Ja mitä voimatasoille tapahtuu, kun näitä ja tulevia lihoja pääsee kiusaamaan hermostollista käskytystä sekä lihasjännekompleksien voimantuotollista ja voimanvälityskyvyllistä laatua hellivillä maksimivoimasarjoilla. Ehkäpä leuanvetoselkä ja pistoolikyykkyjalat kasvavat tulevina vuosina vielä isommiksi ja vahvemmiksi kuin koskaan. Rennosti eteen päin. Nyt kuntoutuksessa. Myöhemmin kovissa treeneissä.

Lomalla työaivot ovat narikassa eli en ole ollut voimaharjoittelun kanssa tekemisissä kuin omissa kuntoutusjumpissa. En ole lukenut edes tutkimuksia. Toisessa kuvassa näkyy, että läheisten seuran, hyvän ruoan, loikoilun, kävelylenkkien, kuntoutusjumppien sekä pullistelun ja somepätkäpaaston lisäksi olen nauttinut niin luonto- kuin kaupunkimaisemista. Vielä kolme viikkoa lomarentoilua suunnitelmissa.

#lomalla #kuntoutusbodaus #atleettinenpartasuu
... LisääVähemmän

Katso Facebookissa